لاریجانی: قضات شان مردم را رعایت کنند

ارسال شده توسط ادمین در 17 دی 1393 ساعت 00:25:27

لاریجانی: قضات شان مردم را رعایت کنند

به گزارش عصر امروز، روزنامه بهار نوشت: آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در نشست شورای قضایی استان خراسان‌رضوی و معاونان دادگستری در مشهد مقدس با تشریح سیاست‌های دستگاه قضایی کشور اظهار کرد: کار در دستگاه قضایی کار بسیار دشواری است و با وجود برخی بی‌انصافی‌ها، در ارزیابی وضعیت دستگاه قضایی باید از تلاش‌های انجام شده توسط قضات و کارکنان دستگاه قضایی تقدیر کرد.

وی با بیان این‌که «خدمت در نظام جمهوری اسلامی جهاد فی سبیل‌الله است»، افزود: همه تلاش‌ها را باید با قصد قربت انجام داد و تمامی تلاش‌ها در جهت کسب رضای حق تعالی و خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم بزرگوار ساماندهی شود.

آملی‌لاریجانی دستگاه قضایی کشور را از مظلوم‌ترین دستگاه‌ها در زمینه اعتبارات و بودجه دانست و افزود: هر چند در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی در جهت تامین نیازها و اعتبارات صورت گرفته اما در مقایسه با ماموریت‌ها این اعتبارات کافی نیست.

وی برخورد قاطع قضات با اشرار و برهم‌زنندگان امنیت اجتماعی را در مسیر پیشگیری از وقوع این‌گونه جرائم و سبب آسایش و امنیت عمومی دانست و افزود: مجموعه اقدامات انجام شده در سطح کشور باید ادامه یافته و براساس نظرسنجی‌های انجام شده در خارج از دستگاه قضایی این اقدامات اقبال عمومی را در پی داشته است و آمار موجود نشان از کاهش وقوع این‌گونه جرایم داشته است.

آملی‌لاریجانی مردم را ولی نعمت مسئولان در نظام جمهوری اسلامی خواند و از قضات و کارکنان دستگاه قضایی خواست در مواجهه با مردم شأن آنان را رعایت کنند و در بیان پاسخ منفی نیز مراقب باشند تا خدای ناکرده برخورد نامناسبی با مردم صورت نگیرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080